close

 

I know I'm asking a lot.
But the price of freedom is high.It always has been.
And it's a price I'm willing to pay.
And if I'm the only one, then so be it. But I'm willing to bet I'm not."
(我知道我要求的很多,因為自由的代價很高,這總是如此
而我願意付出一切。如果只有我一個的話, 我也認了,但我願意賭我不是唯一一個。)

arrow
arrow
    全站熱搜

    theanswer03 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()